10 хитрощів при спілкуванні з дітьми

Автор: Христинка від 15-04-2016, 13:05, переглянуло: 1132

10 хитрощів при спілкуванні з дітьми
1. Замість дратівливого: «Пішли швидше, скільки тебе чекати!»
Скомандувати: «На старт, увага ... марш! Побігли!»

2. Замість загрозливого: «Їж, інакше не отримаєш десерт».
Порадувати: «Після того, як зникне ця малесенька котлетка, до тебе прилетить щось смачне».

3. Замість грубого: «Прибери за собою»
Вимовити мрійливим голосом: «От якби ти був чарівником, і зміг би начаклувати порядок на столі ...»

4. Замість сердитого: «Не заважай!»
Сказати: «Іди, пограй трохи сам. А коли я звільнюся, ми влаштуємо міні-свято»

5. Замість незадоволеного: «Не вередуй, піратська футболка в пранні, одягай ту, яка є».
Примирити з неприємністю: «Диви, а ось родичка твоєї піратської футболки. Давай її одягнемо?»

Категорія: Педагогічна психологія, Дитяча психологія

 

Основні принципи виховання дітей ( уроки Ашера Кушніра )

Автор: Мирон Шкробут від 8-04-2016, 23:48, переглянуло: 2057

Основні принципи виховання дітей  ( уроки Ашера Кушніра )
Равин Ашер Кушнір — один з найвідоміших російськомовних равинів і лекторів.
Він є автором аудіолекцій, котрі стали бестселлером. Цикли його лекцій «Секрети сімейного щастя», «Виховання дітей», «Анатомія людської душі», «Зміст життя» розійшлися по світу багатотисячними тиражами.
Шість аудіолекцій, цікаво, з добрим гумором про серйозні проблеми...
Тема лекцій — діти, основні принципи виховання дітей, проблеми з послухом, питання формування особи в молодшому і більш старшому, перехідному, віці.


російська мова

Категорія: Психологія батьківства, Педагогічна психологія, Дитяча психологія

 

Дитяча лайка: Звідки вона береться та як на неї реагувати

Автор: Христинка від 19-03-2016, 19:43, переглянуло: 663

Дитяча лайка: Звідки вона береться та як на неї реагувати
Лайливі слова у дитини викликають подив у багатьох молодих батьків, адже вони ретельно стежать за своєю мовою, і вважають неприйнятними у сім’ї подібні висловлювання. Джерел поповнення лексикону дитини дуже багато: дитячий садок, телевізор, вулиця, інші дорослі. Маленька дитина швидко і легко засвоює нецензурну лексику та брутальні слова, особливо якщо ті супроводжуються емоційними проявами, наприклад, мімікою і жестами. У цьому сенсі діти нічим не відрізняються від дорослих, чию увагу привертають яскраві незвичайні люди і їхні висловлювання. Викорінити шкідливі звички у дитини не вдасться за один день, проте зробити це можна делікатно і без тиску.

Категорія: Педагогічна психологія, Дитяча психологія

 

Як оцінювати шкільні успіхи своїх дітей

Автор: Мирон Шкробут від 8-03-2016, 22:26, переглянуло: 907

Як оцінювати шкільні успіхи своїх дітейБатьки у взаєминах зі своїми дітьми мають зменшувати хворобливість їхніх переживань з приводу невдач, допомогти їм емоційно долати ситуації, пов’язані зі шкільними оцінками. Похвала їм необхідна, але треба вказати на помилки, неточності.
Як ставитися до шкільної оцінки в сім’ї?
Як зробити так, щоб ваше ставлення позитивно впливало на вашу дитину, а не ще більше її пригнічувало?

Категорія: Психологія батьківства, Педагогічна психологія, Дитяча психологія

 

Довіра дитини

Автор: Мирон Шкробут від 9-02-2016, 22:43, переглянуло: 1600

Довіра дитиниНаталія Сиротич
про виховання у дітей почуття довіри.

- Формування первинної довіри дитини до навколишнього світу, до батьків, до Бога.
- молитва дитини..


конференція під час реколекцій для родин Руху Світло-Життя, Домашня Церква

аудіо

Категорія: Педагогічна психологія, Дитяча психологія, Блог Наталії Сиротич, Поради психолога

 

Уроки для батьків (11-21)

Автор: Мирон Шкробут від 1-10-2015, 22:42, переглянуло: 821

Уроки для батьків (11-21)Курс "Уроки для батьків" пропонує задуматися не тільки про виховання дітей, а й про виховання самих батьків. Два викладача, чоловік і дружина, кандидати психологічних наук Михайло і Надія Телепові, запрошують до роздумів над наступними темами:

11-12. Боже бачення батьківства;
13-14. Материнство в очах Бога;
15-18. Формування здорової самооцінки;
19-21. Введення дисципліни серед дітей: принципи заохочення і покарання, фізичне покарання, провокація непослуху.

Категорія: Психологія батьківства, Педагогічна психологія, Семінари, Блог Михаїла і Надії Телепових, Поради психолога

 

Як навчити підлітка розпізнавати свої емоції та володіти ними?

Автор: Мирон Шкробут від 30-09-2015, 20:29, переглянуло: 1193

Як навчити підлітка розпізнавати свої емоції та володіти ними?Усі люди відчувають емоції. Більшість учених одностайні у думці, що людина має базовий набір емоцій, які, перемішуючись, як кольори спектру, дають безліч відтінків. Але для того щоб пристосуватися до життя у високотехнологічному суспільстві, необхідно вміти розпізнавати свої емоції. Це уміння у свою чергу надасть можливість володіти ними і контролювати їх.
Останнім часом фахівці різних країн почали приділяти значну увагу емоційному розвитку дітей і підлітків.
Усі, хто займається емоційним розвитком, одностайно вважають, що емоційна зрілість або компетентність має велике значення в житті людини і створює умови для формування успішної та щасливої особистості.

Категорія: Психологія підлітків, Педагогічна психологія, Поради психолога

 

Уроки для батьків (1-10)

Автор: Мирон Шкробут від 30-09-2015, 19:28, переглянуло: 986

Уроки для батьків (1-10)Курс "Уроки для батьків" пропонує задуматися не тільки про виховання дітей, а й про виховання самих батьків. Два викладача, чоловік і дружина, кандидати психологічних наук Михайло і Надія Телепова, запрошують до роздумів над наступними темами:
1-2. Батьківство як гостинність;
3-10. Періодизація життєвого циклу людини;

Категорія: Психологія батьківства, Педагогічна психологія, Семінари, Блог Михаїла і Надії Телепових, Поради психолога

 

Виховання дітей - досвід мусульманської сімї

Автор: Людмила_Гридковець від 13-07-2015, 19:59, переглянуло: 884

Виховання дітей - досвід  мусульманської сімї
Релігійне виховання у родині,
виховання хлопчиків і дівчат,
покарання дітей,
що спільне і що відмінне з християнськими родинами.
Багато цікавого в програмі "Родинна абетка" з Людмилою Гридковець на Радіо Марія
.

Категорія: Педагогічна психологія, Дитяча психологія, блог Людмили Гридковець

 
Назад Вперед