Християнська психологія » Блоги » Блог Петра Гусака » Відкритий лист до Ієрархії та духовенства УГКЦ про неприпустимість зневаги Пресвятої Євхаристії карантинними заходами

 

Відкритий лист до Ієрархії та духовенства УГКЦ про неприпустимість зневаги Пресвятої Євхаристії карантинними заходами

Автор: Петро Гусак від 28-06-2020, 16:49, переглянули: 1907

Відкритий лист до Ієрархії та духовенства УГКЦ
про неприпустимість зневаги Пресвятої Євхаристії карантинними заходами



Їх Блаженству
Верховному Архиєпископові Святославу Шевчуку

Синодові Єпископів Української Греко-Католицької Церкви


Слава Ісусу Христу!



Ваше Блаженство,

Ваші Преосвященства,

Звертаюся до Вас із вимогою припинити зневагу Пресвятої Євхаристії, рекомендовану “Богослужбовими рекомендаціями на час вірусної епідемії” (http://news.ugcc.ua/video/antikrizoviy_tsentr_ugkts_publ%D1%96kuie_bogosluzhbov%D1%96_rekomendats%D1%96i_na_chas_v%D1%96rusnoi_ep%D1%96dem%D1%96i_90127.html) і практиковану в греко-католицьких храмах.

Я стверджую, що спосіб уділяння Пресвятої Євхаристії мирянам, при якому після кожного причасника ложечку опускають в посудину з дезинфектором (спиртом), а потім витирають або обтрясають об рушничок, це — профанація Пресвятої Євхаристії.

При цьому Кров Господня з ложечки залишається у спирті, а вже в ньому розчинена — на рушничку. На моє запитання: “Що потім роблять зі спиртовим розчином Крові Господньої?” одна шанована духовна особа відповіла: “То можна випити, щоб голова закрутилася”, а інші священноієреї підтверджують, що в їхніх храмах цей розчин Крові Господньої опісля спалюють. Одне і друге є неприпустимим. Якщо розчинену в спирті Кров Господню п’ють, то наражають себе на виникнення алкогольної залежності (при цьому уся боротьба за тверезість з її “Книгами тверезості” стає лицемірством, і таке пиття — це щось іншого, аніж споживання Святих Дарів після Святої Літургії), а якщо спалюють, то це що — жертвоприношення? І якщо Наш Господь Ісус Христос не заповідав спалювати Свою Кров у жертву, то це жертвоприношення — кому? — бісам? “Не можете пити чаші Господньої і чаші бісівської!” (1 Кор 10, 21).

Далі. Богослужбовий рушничок передбачений для випадків, у яких Кров Господня ненароком потрапляє поза чашу чи поза уста причасника. Після цього його спеціально перуть та воду виливають — в отвір за вівтарем, або в таке місце, де ніхто не топчеться, наприклад, під хрест, але якщо рушничок намірено просочують Кров’ю Господньою, то це намірена зневага Крові Господньої. При такому причащанні спирт також потрапляє в чашу, у якій ще й до того він присутній — від дораджуваної “Богослужбовими рекомендаціями” обробки чаші і дискоса антисептиком перед Проскомидією. Виникає запитання: Що тоді діється з матерією Священних Дарів (“Священними дарами, які подаються в Божественній Літургії, є хліб, чисто пшеничний, свіжо спечений так, щоб не було ніякої небезпеки зіпсуття, і вино натуральне з виноградних грон, не зіпсуте” — Канон 706 ККСЦ), якщо до них додається ще й зерновий етиловий спирт чи антисептик якогось іншого походження?

Отож:
Рекомендувати і/або практично здійснювати такий спосіб причащання можуть тільки ті, хто не вірить в Ісуса Христа, в Його реальну присутність у Пресвятій Євхаристії, в Його цілительну та захисну силу, або вважає, що COVID-19 сильніший від Ісуса Христа — сильніший від Бога. (Бо не хочу припускати, що ті, хто розробляли згадані “Рекомендації”, відверто хотіли поглумитися над Пресвятою Євхаристією).

• Погоджуватися на такий спосіб причащання можуть тільки ті миряни, котрі бояться заразитися від Святого Причастя. Виникає запитання: чому вони хочуть причащатися, і кого вони — за своєю вірою — приймають?

Окрім того: латексні чи гумові рукавички не захищають від перенесення бактерій і вірусів: вірус COVID-19 не шкірний, а респіраторний, отож, так само потрапляє на рукавички з повітря, видихуваних крапельок чи доторків до слизових оболонок, як і на відкриту шкіру рук, а от до зневаги Пресвятої Євхаристії вони докладаються таким чином, що латексна чи гумова поверхня — клейкіша та більше статично електризується, аніж шкіра рук, і до неї прилипають частинки Тіла Господнього. Служіння ж Таїнства Євхаристії “канонічними пальцями” в рукавичках — це ще одна насмішка над Святою Літургією.

Подібне стосується й використання масок священнослужителями та вірянами-причасниками: окрім того, що в одягнутій масці важко співати й проповідувати, одягання маски відразу після прийняття Пресвятої Євхаристії має своїм наслідком видихання крапельок Крові Господньої в маску. Що тоді робити з маскою? — Прати, як богослужбовий рушничок? Спалювати? Хто практично це робить?

Прагну нагадати Вам, всьому духовенству та мирянам УГКЦ, що підчас Свого земного життя Ісус Христос зціляв фізичні недуги: щоби це знати, вистачить прочитати Євангелія — навіть побіжно.

Ісус посилав апостолів, щоб вони вздоровляли (див.: Мт 10, 1; Мр 6, 13; Лк 9, 1). Ісус Христос і зараз зціляє та може вберегти від зараження — незважаючи на епідемію!

Богослужбові тексти Церков Візантійської традиції ряснять висловами про фізичне зцілення. Наприклад:

“Ти, отже, Владико, предлежачі дари всім нам на добро рівно подай, кожному по його потребі: з плаваючими плавай, з подорожуючими подорожуй, недужих зціли, лікарю душ і тіл”.
“Нехай не на суд і не в осудження буде мені причастя Святих Твоїх Тайн, Господи, а на зцілення душі і тіла”.
“... усіх призиваючи до Божественного пристановища, де болі душ і тіл зціляються...” (Тропар Молебня до Христа Чоловіколюбця).
Є окрема “Служба за недужих” з відповідними тропарем, кондаком і прокіменом на Святій Літургії, котру спеціально служать на зцілення недужих.

Окрім того, конкретні священики читали масові екзорцизми та масові “Молитви на зцілення”, в паломничих місцях УГКЦ люди зцілялися від найрізноманітніших недуг — доки не було “епідемії”... А як тільки настала “епідемія”, то все це кудись поділося і розсипалося: масові екзорцизми і “Молитви на зцілення” припинилися, бо ж “епідемія” — не можна “наражати вірних на небезпеку зараження”... То що — все, що молилося і чинилося до “епідемії”, було лише театром? — А віри як тоді не було, так нема і тепер? — Тільки тоді воно не так помітно було, а тепер “таємне стало явним” (Мр 4, 22)?

Сказане про Пресвяту Євхаристію стосується й трактування й інших Святих Таїнств у згаданих “Богослужбових рекомендаціях”: особливим оксюмороном є рекомендації для служіння Таїнства Єлеопомазання — Таїнства, котре має на меті зцілення недужих — хто б якою недугою не хворів! — (“Священик в масці, рукавичках, на безпечній дистанції, одноразовою паличкою, котру потім спалити, окремий об’єм єлею тільки для одного хворого, і тільки одним священнослужителем — всупереч Апостолу Якову, котрий говорить про пресвітерів церковних в множині (Як 5, 14-15), тобто — заперечення Соборування”): який хворий повірить у цілительну силу Таїнства Єлеопомазання, коли побачить таку поведінку священнослужителя? Навіщо воно тоді взагалі потрібне?

Таким чином, слова псалма: “Які любі Твої оселі, Господи” (Пс 84, 1), винесені в заголовок “Рекомендацій”, з огляду на зміст самих “Рекомендацій” звучать по-блюзнірськи: “Рекомендації” трактують храми УГКЦ як оселі COVID-19, а не Господа.

Отож, Ваше Блаженство та Ваші Преосвященства:

Не співпрацюйте свідомо чи несвідомо з ворогами Христа і Його Церкви: припиніть зневагу Пресвятої Євхаристії та інших Святих Таїнств та чим скоріше відмініть святотатські “Богослужбові рекомендації”!

Не ганьбіть Українську Греко-Католицьку Церкву перед Церквами-Сестрами!


Усім священнослужителям і мирянам повідомляю: гріховні та святотатські розпорядження і рекомендації не зобов’язують до послуху!

З повагою

Петро Гусак
вірянин УГКЦ з дитинства, тобто — з підпілля.



Усі, хто підтримує цей лист, можуть завантажити його тут у форматі pdf (lyst-pro-znevahu-presv.-eucharistii.pdf [66.81 Kb]), роздрукувати, підписувати та надсилати на адреси:

ПАТРІАРША КУРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ГРЕКО-КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ
Блаженніший Святослав (Шевчук)
Глава і Отець УГКЦ
Протоієрей Олег Олекса
Секретар Блаженнішого Святослава, Глави УГКЦ
Для кореспонденції: а/с 210, м. Київ, Україна, 02002
Tел/факс: +38 (044) 541 11 14
Email: Ver_Arch@ugcc.org.ua
 
АДМІНІСТРАЦІЯ ПАТРІАРШОЇ КУРІЇ
Протоієрей Андрій Максимович
Адміністратор Патріаршої курії УГКЦ
Адреса: а/с В-125, м. Київ, Україна, 01001
Тел./факс: +38 (044) 541 11 14
Email: adm.patr.curia@ugcc.org.ua
 
КАНЦЕЛЯРІЯ
Протоієрей Миколай Сулима
Канцлер Курії Верховного Архиєпископа Києво-Галицького УГКЦ
Адреса: вул. Микільсько-Слобідська, 5, м. Київ, Україна, 02002
Для кореспонденції: а/с 210, м. Київ, Україна, 02002
Тел./факс: +38 (044) 541 11 14
Email: Ver_Arch@ugcc.org.ua
Прийом відвідувачів: понеділок-п’ятниця 10.00-17.30
о. Володимир Мальчин
Віце-канцлер Курії Верховного Архиєпископа Києво-Галицького УГКЦ
Керівник Відділу організаційних питань і протоколу
Адреса: вул. Микільсько-Слобідська, 5, м. Київ, Україна, 02002
Для кореспонденції: а/с 210, м. Київ, Україна, 02002
Тел./факс: +38 (044) 541 11 14
Email: Ver_Arch@ugcc.org.ua
Прийом відвідувачів: понеділок-п’ятниця 10.00-17.30
с. Омеляна Сеник, ЗПР, с. Йоана Сторожук, ЗПР
Секретар
Адреса: вул. Інститутська, 16, м. Київ, Україна, 01021
Тел./факс: +38 (044) 278 61 84, +38 (044) 253 43 53
Моб. Роб.:  +38 (068) 789 85 65
 
КЕРІВНИЙ ЦЕНТР "ПАТРІЯРШОЇ КУРІЇ" УКРАЇНСЬКОЇ ГРЕКО-КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ
Релігійна організація, внесена до Реєстру неприбуткових організацій та установ, ознака неприбутковості організації: 0035 - релігійні організації.
Місцезнаходження: 02002 м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, буд. 4Г, кв. 16
Ідентифікаційний номер: 22392791

Адреси взято зі сайту: http://ugcc.ua/official/contacts/adresi_75761.html

Синод Єпископів УГКЦ
Адреса: вул. Микільсько-Слобідська, 5, м. Київ, Україна, 02002
м. Київ, Україна, 02002
Тел./факс: +38 (044) 541 11 14
synod@ugcc.org.ua

Адресу взято зі сайту: https://synod.ugcc.ua/

Усі, хто підтримує цей лист, можуть завантажити його тут у форматі pdf (lyst-pro-znevahu-presv.-eucharistii.pdf [66.81 Kb]), роздрукувати, підписувати та надсилати на адреси:

ПАТРІАРША КУРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ГРЕКО-КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ
Блаженніший Святослав (Шевчук)
Глава і Отець УГКЦ
Протоієрей Олег Олекса
Секретар Блаженнішого Святослава, Глави УГКЦ
Для кореспонденції: а/с 210, м. Київ, Україна, 02002
Tел/факс: +38 (044) 541 11 14
Email: Ver_Arch@ugcc.org.ua
 
АДМІНІСТРАЦІЯ ПАТРІАРШОЇ КУРІЇ
Протоієрей Андрій Максимович
Адміністратор Патріаршої курії УГКЦ
Адреса: а/с В-125, м. Київ, Україна, 01001
Тел./факс: +38 (044) 541 11 14
Email: adm.patr.curia@ugcc.org.ua
 
КАНЦЕЛЯРІЯ
Протоієрей Миколай Сулима
Канцлер Курії Верховного Архиєпископа Києво-Галицького УГКЦ
Адреса: вул. Микільсько-Слобідська, 5, м. Київ, Україна, 02002
Для кореспонденції: а/с 210, м. Київ, Україна, 02002
Тел./факс: +38 (044) 541 11 14
Email: Ver_Arch@ugcc.org.ua
Прийом відвідувачів: понеділок-п’ятниця 10.00-17.30
о. Володимир Мальчин
Віце-канцлер Курії Верховного Архиєпископа Києво-Галицького УГКЦ
Керівник Відділу організаційних питань і протоколу
Адреса: вул. Микільсько-Слобідська, 5, м. Київ, Україна, 02002
Для кореспонденції: а/с 210, м. Київ, Україна, 02002
Тел./факс: +38 (044) 541 11 14
Email: Ver_Arch@ugcc.org.ua
Прийом відвідувачів: понеділок-п’ятниця 10.00-17.30
с. Омеляна Сеник, ЗПР, с. Йоана Сторожук, ЗПР
Секретар
Адреса: вул. Інститутська, 16, м. Київ, Україна, 01021
Тел./факс: +38 (044) 278 61 84, +38 (044) 253 43 53
Моб. Роб.:  +38 (068) 789 85 65
 
КЕРІВНИЙ ЦЕНТР "ПАТРІЯРШОЇ КУРІЇ" УКРАЇНСЬКОЇ ГРЕКО-КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ
Релігійна організація, внесена до Реєстру неприбуткових організацій та установ, ознака неприбутковості організації: 0035 - релігійні організації.
Місцезнаходження: 02002 м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, буд. 4Г, кв. 16
Ідентифікаційний номер: 22392791
Адреси взято зі сайту: http://ugcc.ua/official/contacts/adresi_75761.html

Синод Єпископів УГКЦ
Адреса: вул. Микільсько-Слобідська, 5, м. Київ, Україна, 02002
м. Київ, Україна, 02002
Тел./факс: +38 (044) 541 11 14
synod@ugcc.org.ua
Адресу взято зі сайту: https://synod.ugcc.ua/



Категорія: Блоги » Блог Петра Гусака

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам Зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.